奈良吉野の箸問屋阪口商店|杉・桧を用いた高級割り箸、カラー箸袋、枡、折箱などのオーダー承ります!お気軽にお問い合わせください。

お問い合わせ
お電話、または下記お問い合わせフォームよりお気軽にお問い合わせください。

お問い合わせフォーム

日本語

お問い合わせフォームをご利用の際は、必ず上記「個人情報保護方針」をご一読ください。
上記内容に同意していただけましたら、下記フォームに必要事項をご入力のうえ、「入力内容確認画面へ」ボタンをクリックしてください。
なお、お問い合わせの内容によっては、ご返答が遅れる場合がございます。ご了承ください。

English

While you’re using the contact form, please read our "Privacy Policy".
If you agree to the following content, please fill in the required information in the contact form and press "Confirm Entry".
Depending on the nature of your inquiry, your reply might be delayed. Please kindly take note.

お問い合わせ項目
Inquiry

▼お客様情報をご記入ください。Please fill your information

お選びください
Please choose

フリガナ
 (例)123-4567


メールアドレス
E-mail Address

▼お問い合わせ内容をできるだけ詳しくご記入ください。Please fill inquiry

個人情報保護方針

日本語

当サイトの運営に際し、お客様のプライバシーを尊重し個人情報に対して十分な配慮を行うとともに、大切に保護し、適正な管理を行うことに努めております。

【個人情報の利用目的】
 a) お客様のご要望に合わせたサービスをご提供するための各種ご連絡。
 b) お問い合わせいただいたご質問への回答のご連絡。

  • 取得した個人情報は、ご本人の同意なしに目的以外では利用しません。
  • 情報が漏洩しないよう対策を講じ、従業員だけでなく委託業者も監督します。
  • ご本人の同意を得ずに第三者に情報を提供しません。
  • ご本人からの求めに応じ情報を開示します。
  • 公開された個人情報が事実と異なる場合、訂正や削除に応じます。
  • 個人情報の取り扱いに関する苦情に対し、適切・迅速に対処します。

English

We are committed to the smooth operation of this site. Also, in consideration of the privacy of our customers, all personal information will be carefully protected under appropriate management.

【Purpose of Use of Personal Information】
 a) For contacting purposes to provide a variety of services tailored to your needs.
 b) For contacting purposes to answer any queries that you have asked.

  • Personal information collected will not be used for other purposes without the consent of the individual.
  • To prevent the disclosure of information, supervision of contractors and employees will be conducted.
  • We do not provide information to third parties without the consent of the individual.
  • We will only disclose information in response to a request from the person in question.
  • When the personal information declared is different from actual information, correction or deletion will be done accordingly.
  • Complaint about the handling of personal information will be dealt with appropriately and promptly.